the-main-thing-icons-white-ring-brainstorm-innovation.png

Marketing Brainstorm

Het is tijd voor een nieuwe campagne. Verzamel en ontwikkel de beste ideeën uit jouw team.

 

Haal de beste marketingideeën uit jouw team

Een verrassende promo, een nieuwe invalshoek, een frisse kijk. Dat is wat je zoekt. Er is zoveel kennis en creativiteit in jouw organisatie. Breng je beste mensen bij elkaar en laat ze in actie komen.

Brainstorm windkracht 10
Zet de verbeeldingskracht op maximaal en ga eens helemaal buiten de lijntjes. We hebben 20 jaar ervaring met het aanzetten van een creatieve mindset in een groep. De energie komt los en wij vangen de beste ideeën waar jullie mee aan de slag kunnen.

Samen met je team
Accountmamangers, product-owners, projectmanagers... je stelt een divers team samen die ieder een eigen unieke kijk hebben. The Main Thing inspireert met een toolbox vol creatieve denktechnieken en laat je team écht samenwerken.

Hoe snel kan dat?
In een brainstorm van een of twee dagdelen heb jij een uitkomst die tot actie leidt. Of dat nu een uitgewerkt concept is van dat idee dat al lang op de plank lag, of juist een top 5 aan kansrijke, originele ideeën.

Dit stel je toch niet langer uit?

Laten we aan de slag gaan. Bel nu 034 - 123 11 11.
Of vul onderstaand formulier in, dan bellen wij jou.

 
the-main-thing-client-john-scholten.png

 Reviews

Thomas weet als geen ander een ontspannen en prettige sfeer te creëren en ieders creativiteit te prikkelen. Geen moeilijk vakjargon, ingewikkelde schema’s of PowerPoint-presentaties. Gewoon brainstormen zoals het hoort: puur en open. Thomas heeft ervoor gezorgd dat bij het bepalen van onze nieuwe strategie ieders mening is gehoord en wij gezamenlijk een krachtige en evenwichtige visie hebben gecreëerd.

Robert de Vries | Quality Bookings

 
the-main-thing-client-john-scholten.png
Jullie creatieve sessies waren erg leuk en inspirerend. Thomas heeft de deelnemers ideeën laten genereren, en ze ook zover gekregen om die ideeën in de praktijk te toetsen. Aan de hand van de uitkomsten van deze experimenten, zijn de ideeën verbeterd of als niet uitvoerbaar bestempeld. Het resultaat: een ideeën-top 3, waarbij het idee dat de doelgroep het meeste aansprak daadwerkelijk met succes is uitgevoerd.

Harry Bouwhuis | Waterschap Zuiderzeeland

 

Zoek je iets anders?

Wil je eerst je kern, jouw unieke waarde helder hebben?
Kies voor Brand Sprint

Liever meteen een innovatie testen en een prototype bouwen?
Kies voor Design Sprint

Vorige
Vorige

Business Model Design

Volgende
Volgende

Design Sprint