the-main-thing-icons-white-ring-brand-sprint.png

Waardepropositie Workshop

Maak je aanbod voor klanten onweerstaanbaar.

 

Onweerstaanbare waardeproposities

Waarom klopt jouw klant juist bij jou aan? Wat is jouw meerwaarde voor hem? En wat wil je klant nu echt? ‘Ken je klant’ is zo’n beetje de oudste marketingwet die er bestaat. Zodra je aansluit bij de diepere behoefte van je klant, is je innovatie al kansrijk. Welke organisatie kent zijn klant tegenwoordig nog?

Klantgerichte oplossingen
We (lees jij en wij) kiezen marktsegmenten en verzamelen klantdata. We duiken in klantprofielen, valideren die en verzinnen vervolgens innovatieve oplossingen. Die vertalen we naar klinkende waardeproposities, helemaal op de klant gericht. Reken maar op een sterkere marktpositie. 

Samen met je team
Jij nodigt de managers en een paar collega’s uit die veel met klanten te maken hebben. Dan gaan we aan de slag. We gebruiken de structuur en de focus van het Value Proposition Canvas. Klantprofielen worden zo kristalhelder, je ontdekt de blinde vlekken die jullie hebben over de èchte behoefte van je klanten. Na afloop weten jullie wat er beter kan en kunnen jullie afspraken maken over de slimste aanpak.

Hoe snel kan dat?
Wij zijn er klaar voor, jij hoeft alleen je team bij elkaar te brengen. Onder onze leiding weten jij en je team in slechts een of twee dagen kansrijke innovaties en onweerstaanbare waardeproposities te ontwerpen. Het verplaatsen in de klant is daarna voor iedereen een tweede natuur. Mooi toch?

Stem je helemaal af op je klant.

De vruchten pluk je in je sales. Bel 034 - 123 11 11.
Of vul onderstaand formulier in, dan bellen wij jou.

 

 Reviews

We hebben absoluut baat gehad bij de waardepropositie sessie! Er waren verrassende resultaten over een doelgroep die we eerder niet in beeld hadden. Ook hielp de werksessie ons te definiëren met welke partner we een eerste stap wilden zetten. De ontwikkeling kwam daarna in een stroomversnelling.

Koen Lockeveer | Algemeen directeur Eclectic

   

Zoek je iets anders?

Wil je liever een businessmodel ontwerpen rond een nieuw product?
Kies voor Business Model Design

Wil je snel de risico’s en kansen van jouw nieuwe idee tackelen?
Kies voor Design Sprint

Vorige
Vorige

Design Sprint