the-main-thing-icons-white-ring-design-sprint.png

Design Sprint

Krijg snel grip op de risico’s en knelpunten van jouw innovatie.

 

Tackle snel de knelpunten van jouw innovatie

Voortgang hoeft echt geen maanden te kosten. Je kunt het succes van jouw innovatieve idee sneller valideren. Echt. Laten we de mouwen opstropen. Binnen een week heb je een prototype dat is getest bij vijf echte klanten. En omdat alle stakeholders bij elkaar zijn, kun je meteen belangrijke beslissingen nemen.

Grote stappen vooruit
Ga slim om met je ontwikkeltijd en doe de Design Sprint. Die haalt de (dure) fouten uit je plan. Jij en jouw experts gaan aan de slag met uitdagingen en oplossingen. Met design, rapid prototyping en gebruikerstests. Je leert welke aannames (niet) kloppen en hoe je hordes kunt omzeilen. Binnen een week zetten jullie enorme stappen in het ontwikkeltraject.

Samen met je team
We zetten alle experts uit jouw bedrijf bij elkaar: de beslisser, de financiële man, de marketeer, de klantexpert, de technoloog, de innovatiemanager, product-owner of productmanager. Jullie delen kennis en nemen efficiënt besluiten onder de strakke leiding van The Main Thing.

Hoe snel kan dat?
Minder dan een week is er nodig om de faalfactoren en het succes van jouw innovatie te bepalen. In 4 dagen van 10 tot 17 uur dokteren we het helemaal uit. Na afloop heb je een helder rapport, een concreet prototype en harde data over gebruikers. Daarmee kun jij de volgende stappen zetten.

Win tijd, bespaar jezelf onnodige kosten.

We laten je graag zien hoe. Bel nu 034 - 123 11 11.
Of vul onderstaand formulier in, dan bellen wij jou.

 

 Reviews

the-main-thing-client-john-scholten.png
We wilden meters gaan maken. We maakten kilometers!

Bart Roorda en Bart van Maarseveen | Bedrijf

 
the-main-thing-client-john-scholten.png
We hebben absoluut baat gehad bij de Design Sprint. Er waren verrassende resultaten over een doelgroep die we eerder niet in beeld hadden. Ook hielp de Brand Sprint ons te definiëren met welke partner we een eerste stap wilden zetten. De ontwikkeling kwam daarna in een stroomversnelling.

Koen Lockerveer | Eclectic

  

Zoek je iets anders?

Wil je eerst je kern, jouw unieke waarde helder hebben?
Kies voor Brand Sprint

Wil je een product ontwikkelen dat naadloos aansluit op je klanten?
Kies voor Design Thinking

Vorige
Vorige

Brainstorm Innovatie

Volgende
Volgende

Value Proposition Design