Next Step Factory Next Step Factory
  • Home
  • Wat we doen
  • Klantcases
    • Yellow Communications
    • Stellema
    • Raedshuys
    • Miranda van den Broek
  • Over ons
    • Over ons
    • Onze klanten
    • Aanbevelingen
  • Nieuws
  • Contact
Close
Close
  • Home
  • Wat we doen
  • Klantcases
    • Yellow Communications
    • Stellema
    • Raedshuys
    • Miranda van den Broek
  • Over ons
    • Over ons
    • Onze klanten
    • Aanbevelingen
  • Nieuws
  • Contact
Wij van wc eend

Alweer een aantal jaar geleden heb ik hard moeten lachen om de reclame van WC-eend. Zij adviseerde daar klanten gebruik te maken van hun eigen product. Niet geheel objectief natuurlijk. Maar toch, als ondernemer ben je natuurlijk trots op wat je doet. Je bent overtuigt van de waarde die je toevoegt en je wilt je relaties daar graag mee bedienen. Maar hoe zorg je er nu voor dat je niet een kopie wordt van de reclame van wc eend? Gebruik een klantcase!

Het maken van een klantcase neemt tijd in beslag en kan best spannend zijn. Je gaat toch in gesprek over de waarde die je hebt toegevoegd. Misschien vertellen klanten iets heel anders dan jij hoopt. Wat moet je dan? Daarom wordt het maken van een klankcase vaak uitgesteld. En dat is zonde. De ervaring leert dat een klant juist veel beter in staat is om te vertellen wat je hebt betekent dan je zelf kunt bedenken.

Eerlijk gezegd was het voor ons ook een hele stap om te nemen. Maar nu het resultaat er staat zijn we enorm trots op de resultaten. Ben je benieuwd? Kijk dan eens op een (of meerdere) van deze cases en laat je inspireren!

Yellow Communications, Karin Van Geelen

Stellema Verzekeringen, Klaas Jan Stellema

Raedhuys, Sergé Velraeds

Miranda van de Broek Notaris, Miranda van de Broek

 

 

Photo by Timothy Dykes on Unsplash

Posted in: talk the walk, Walk the talk Tagged: how to, klantenbinding, marketing Author: Jelle Bartels

Share

FacebookTwitterGoogle +

Leave a Reply / Cancel Reply

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Recente berichten

  • Kom uit je groef – VVP November 2022
  • Bouwstenen voor succes – de verandering de baas (VVP september 2020)
  • Jouw organisatie maakt impact
  • Blijven doen wat je altijd al deed is gewoon makkelijker.
  • De magneet voor het behouden van goede medewerkers

Recente reacties

  • Is uw organisatie klaar voor de volgende stap? - Faster Forward op Over ons
  • kaan op Waarom klantsegmentatie zo enorm belangrijk is.
  • Ronnie Goud op Ondernemen met hart, hoofd en handen!
  • Ronnie Goud op 5 redenen om volop actief te zijn als particulier financieel adviseur
  • Bart Vermeulen op 5 redenen om volop actief te zijn als particulier financieel adviseur

Next Step Factory 2022. Alle rechten voorbehouden