Next Step Factory Next Step Factory
  • Home
  • Wat we doen
  • Klantcases
    • Yellow Communications
    • Stellema
    • Raedshuys
    • Miranda van den Broek
  • Over ons
    • Over ons
    • Onze klanten
    • Aanbevelingen
  • Nieuws
  • Contact
Close
Close
  • Home
  • Wat we doen
  • Klantcases
    • Yellow Communications
    • Stellema
    • Raedshuys
    • Miranda van den Broek
  • Over ons
    • Over ons
    • Onze klanten
    • Aanbevelingen
  • Nieuws
  • Contact

Practice-Management-Podcast-1-m4a-image

Brett Davidson heeft met zijn methode een grote basis gelegd voor de begeleiding die wij nu doen voor financieel adviseurs in Nederland. Natuurlijk hebben we veel vertaald naar de Nederlandse markt, maar de basis is altijd gebleven. Hij vroeg mij om een gastblog te schrijven voor zijn site in Engeland. Hier kan je deze verder lezen:

Every entrepreneur wants to create value for customers and a lot of work usually goes into creating a value proposition that attempts to do just that. Often this is where vague descriptors like personal, independent, professional and accessible come into the picture. Since everyone uses these terms (or terms which are similar) when describing their business, the customer doesn’t have much choice but to fall back on something they can actually compare: either the apparent price you charge, or your investment performance.

Lees hier verder.

Posted in: Blog, Inspiratie, Nieuws Tagged: kernwaarden, missie, strategie, visie Author: Jelle Bartels

Share

FacebookTwitterGoogle +

Leave a Reply / Cancel Reply

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

Recente berichten

  • Kom uit je groef – VVP November 2022
  • Bouwstenen voor succes – de verandering de baas (VVP september 2020)
  • Jouw organisatie maakt impact
  • Blijven doen wat je altijd al deed is gewoon makkelijker.
  • De magneet voor het behouden van goede medewerkers

Recente reacties

  • Is uw organisatie klaar voor de volgende stap? - Faster Forward op Over ons
  • kaan op Waarom klantsegmentatie zo enorm belangrijk is.
  • Ronnie Goud op Ondernemen met hart, hoofd en handen!
  • Ronnie Goud op 5 redenen om volop actief te zijn als particulier financieel adviseur
  • Bart Vermeulen op 5 redenen om volop actief te zijn als particulier financieel adviseur

Next Step Factory 2022. Alle rechten voorbehouden